Större förpackning

Hej, finns det chans att kvargyoghurt vanilj, den extra gula kommer komma i en större förpackning! 
Högst önskvärt iallafall! 🤗

Michaela

Kommentarer

  • Hej Michaela,

    Tack för din fråga och för att du hör av dig till oss.

    I dagsläget har vi inga planer på att lansera vår kvargyoghurt vanilj i en större förpackning, men vi tar självklart vidare ditt önskemål till vårt produktteam.

    Vi uppskattar att du delar med dig av dina idéer ​💛

    Önskar dig en fin dag!


    Jeanette
  • Kan ni snälla rara göra ett större pack av den hära kvargen. Det är det ända jag käkar och den blir ju tom under tre dagar
    Raihana
  • Hej Raihana,

    Visst är den god 😋 

    Jag tar såklart ditt önskemål vidare men i dagsläget är det inget vi planerar.

    Testa gärna vår nya citronkvarg med 🍋💛



    Jeanette
  • Jag håller med. Hallon också.
    Saranda
  • Önskar också kvarg mango passion i 1 liters förpackning! Mer miljövänligt med färre förpackningar och ni skulle ju sälja mer kvarg tänker jag.
    Christel
  • Vg ändra storlek från 900 gram till 1000 gram. Känns bara som ni försöker luras. Undviker köpa era produkter pg detta.
    Robert
  • Har ni också kapacitet brist? Det enda jag äter till frukost är kvarg, Vanilj är inte gott Finns alltid i butik, men övriga störra förpackningar är alltid slut.
    Jocke
  • Tjena, ruggit svårt få tag i era stora kvarg förpackningar  jordgubb är suverän, ibland har man haft turen men det är ej ofta så man får köpa 6-7 st då man hittar

    finns det andra vägar att hitta dem utan att ringa runt överallt ? 

    Mvh Mer Protein till musklerna
    Tony Tiger
  • ruggit svårt få tag i de stora kvarg, framförallt den jordgubb
    Tony
  • Vi förstår verkligen frustrationen, efterfrågan på vår kvarg är just nu högre än vad vi hinner få ut på butikshyllorna vilket tyvärr kan leda till att den tar slut i vissa butiker.

    Den goda nyheten är att vi under året planerar för en ökad produktionskapacitet av kvarg. På sikt ska det innebära bättre tillgång i butik 🤩
    Jeanette
  • Den goda kvargen med citron. Varför går den inte att få tag i nånstans. Har bara hittat en affär som har den och den är alltid slut. Frågade idag i affären varför den aldrig finns och tydligen blir den alltid restad. Har ni planer på att öka produktionen?
    Maria
  • Hej Maria,

    Efterfrågan på vår kvarg är just nu högre än vad vi hinner få ut på butikshyllorna, vilket tyvärr kan leda till att den tar slut i vissa butiker. Vi säljer oftast till centrallager varifrån butiker sedan beställer till sin butik. 

    Den goda nyheten är att vi under året planerar för en ökad produktionskapacitet av kvarg. På sikt ska det innebära bättre tillgång i butik 🍋

    Jeanette

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.