Större förpackning
Hej, finns det chans att kvargyoghurt vanilj, den extra gula kommer komma i en större förpackning!
Högst önskvärt iallafall! 🤗
Följ inlägget
7
följare
Tack för din fråga och för att du hör av dig till oss.
I dagsläget har vi inga planer på att lansera vår kvargyoghurt vanilj i en större förpackning, men vi tar självklart vidare ditt önskemål till vårt produktteam.
Vi uppskattar att du delar med dig av dina idéer 💛
Önskar dig en fin dag!
Hej Raihana,

Visst är den god 😋
Jag tar såklart ditt önskemål vidare men i dagsläget är det inget vi planerar.
Testa gärna vår nya citronkvarg med 🍋💛
finns det andra vägar att hitta dem utan att ringa runt överallt ?
Mvh Mer Protein till musklerna
Den goda nyheten är att vi under året planerar för en ökad produktionskapacitet av kvarg. På sikt ska det innebära bättre tillgång i butik 🤩
Efterfrågan på vår kvarg är just nu högre än vad vi hinner få ut på butikshyllorna, vilket tyvärr kan leda till att den tar slut i vissa butiker. Vi säljer oftast till centrallager varifrån butiker sedan beställer till sin butik.
Den goda nyheten är att vi under året planerar för en ökad produktionskapacitet av kvarg. På sikt ska det innebära bättre tillgång i butik 🍋