Ny smak

Önskar en kvarg med smak av kokos 🥥 tror det skulle bli succé! 😊
Ida

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Vi uppskattar verkligen förslag på nya smaker, kokos låter väldigt gott 😋🥥

    Jag tar det vidare till vår marknadsavdelning så får vi se framöver.

    Önskar dig en fin dag!
    Jeanette

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.